חיפוש באתר
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

שלום וברכה

שלום וברכה

אהבתם? שתפו עם חבריכם

שאלה: אני בת 27 וסובלת מגיל צעיר מאקנה. אני מטופלת כ11!!! שנים במינוציקלין ובדיאנה. לפני כמה חודשים התפתחה אצלי בהדרגתיות בצקת ברגליים ומזה כחודשיים הבצקת החמירה מאוד. רופא המשפחה שלח אותי לבדיקות וטוען שיתכן ויש לי לימפאדמה, אני חושבת שאולי יש לי את הבצקות האלו כתופעת לוואי לשימוש הממושך באחת התרופות אך חוששת להפסיקם כי האקנה שלי מיד מתפרצת, האם אתה סבור שיש ממש בהשערתי וכי כדאי לי להפסיק את הכדורים?

תשובה: יעל שלום
אכן נדיר ביותר ליטול אנטיביוטיקה מסוג הטטרציקלינים (מינוציקלין) לאורך זמן רב כל כך!!
עם זאת חוששני כי יתכן ואין מדובר בלימפאדמה-מפאת גילך הצעיר, אלא בבעיה רצינית הרבה יותר. עליך לערוך בירור כלייתי ולבבי מלא לשם שלילת בעיה גופנית רצינית..מעבר לכך, אין ספק כי בוודאי שאין להמשיך וליטול את האנטיביוטיקה ורצוי בהחלט גם לעבור לגלולה מהדור החדש.
בברכה
דר אודי בר

אהבתם? שתפו עם חבריכם

ראיתם משהו בכתבה שמעניין אתכם, רוצים מידע נוסף? רשמו את המייל שלכם כאן למטה או שלחו אלינו פנייה - לחצו כאן לפנייה

    בעצם שימושך בכלי כלשהו באתר טבעלייף כולל מחשבון הקלוריות וכולל פנייתך והרשמתך אלינו אתה מאשר בזאת כי אתה מסכים למדיניות הפרטיות שלנו ואתה מסכים לקבל מאיתנו דברי דואר כולל שיווק ופרסום. תמיד תוכל להסיר את עצמך מרשימת הדיוור או ע"י פנייה אלינו או ע"י על לחיצה על הקישור הסרה מרשימת הדיוור אשר נמצא בתחתית כל מייל שיישלח אליך. למדיניות פרטיות לחץ כאן. אם אינך מסכים אנא אל תירשם אלינו, תודה.

    No Comments

    Sorry, the comment form is closed at this time.

    INULIN

    בריאים לחיים המפתח
    ,ימים ולאריכות יותר
    ,לכולם ממליץ FDA
    ויצמן במכון חוקרים
    ...ממליצים העולם וברחבי בטכניון

    לפרטים נוספים