חיפוש באתר
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

קשיים בדיבור

קשיים בדיבור

אהבתם? שתפו עם חבריכם

שאלה: בס”ד
שלום לד”ר אודי בר
רציתי לדעת בבקשה האם קשיים בדיבור עלולים לנבוע מעייפות שרירי הפנים\נזק עצבי(באיזור הלחיים)אציין שעקב מחלה, נטלתי כדור פראמין ואז הרגשתי שממש קשה לי לפתוח את הפה “ולהרים ווליום)לאחר תקופה המצב השתפר אך לדעתי עדיין לא חזר לתפקוד מלא ואני דוחס הרבה מילים ומהר בכל פעם שאני מתבטא -איזו בדיקה ניתן לעשות ע”מ לבדוק עייפות שרירי הפנים או לחילופין נזק עצבי?
גיל 29.
בתודה מראש

תשובה: אבשלום שלום
אמליץ לגשת לבירור אצל רופא א.א.ג. כי ההסבר של חולשת שרירים גרידא אינו נראה לי. יש צורך בבירור יסודי יותר. מחד אין מדובר בבעיה שאפשר להתעלם ממנה- לדבריך קשה לך לדבר..מאידך לא ממש אובחנת, כך שהגיע העת לעשות זאת.
בברכה
דר` אודי בר
נ.ב. לכדור פרמין אין כל קשר לבעיתך.

אהבתם? שתפו עם חבריכם

ראיתם משהו בכתבה שמעניין אתכם, רוצים מידע נוסף? רשמו את המייל שלכם כאן למטה או שלחו אלינו פנייה - לחצו כאן לפנייה

    בעצם פנייתך והרשמתך אלינו אתה מאשר בזאת כי אתה מסכים למדיניות הפרטיות שלנו ואתה מסכים לקבל מאיתנו דברי דואר כולל שיווק ופרסום. תמיד תוכל להסיר את עצמך מרשימת הדיוור או ע"י פנייה אלינו או ע"י על לחיצה על הקישור הסרה מרשימת הדיוור אשר נמצא בתחתית כל מייל שיישלח אליך. למדיניות פרטיות לחץ כאן. אם אינך מסכים אנא אל תירשם אלינו, תודה.

    No Comments

    Sorry, the comment form is closed at this time.

    INULIN

    בריאים לחיים המפתח
    ,ימים ולאריכות יותר
    ,לכולם ממליץ FDA
    ויצמן במכון חוקרים
    ...ממליצים העולם וברחבי בטכניון

    לפרטים נוספים