חיפוש באתר
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

פצעים לאחר הפסקת נטילת גלולות

פצעים לאחר הפסקת נטילת גלולות

אהבתם? שתפו עם חבריכם

שאלה: היי ראשית אני שמחה להכיר את האתר הזה ואותך ומקוה שתוכלי לעזור לי.נטלתי גלולות כעשור ולפני 8 חודש הפסקתי לקחת בעקבות פיגמנטציה שיש באיזור המצח לא רק שהפיגמנטציה לא עברה בעיה יותר חמורה היא שיוצאים לי פצעים כמו לפני עשור כיום אני בת 30 יש לציין שמאז ומתמיד אזור ה Tהיה קצת שמן אבל עם הגלולות לא היתה בעיית פצעים מה לעשות ?

תשובה: הי אורית
אני מציעה לך לגשת לנטורופאת שיתן לך תזונה מתאימה לפתרון הבעיה. ניתן לפתור את הבעיה גם ללא גלולות.
במקביל תבקשי מקוסמטיקאית שתכין לך גל אלוורה עם לבנדר וכמות קטנה של שמנים צמחיים נים וקלנדולה.
בברכה רונית

אהבתם? שתפו עם חבריכם

ראיתם משהו בכתבה שמעניין אתכם, רוצים מידע נוסף? רשמו את המייל שלכם כאן למטה או שלחו אלינו פנייה - לחצו כאן לפנייה

    בעצם שימושך בכלי כלשהו באתר טבעלייף כולל מחשבון הקלוריות וכולל פנייתך והרשמתך אלינו אתה מאשר בזאת כי אתה מסכים למדיניות הפרטיות שלנו ואתה מסכים לקבל מאיתנו דברי דואר כולל שיווק ופרסום. תמיד תוכל להסיר את עצמך מרשימת הדיוור או ע"י פנייה אלינו או ע"י על לחיצה על הקישור הסרה מרשימת הדיוור אשר נמצא בתחתית כל מייל שיישלח אליך. למדיניות פרטיות לחץ כאן. אם אינך מסכים אנא אל תירשם אלינו, תודה.

    No Comments

    Sorry, the comment form is closed at this time.

    INULIN

    בריאים לחיים המפתח
    ,ימים ולאריכות יותר
    ,לכולם ממליץ FDA
    ויצמן במכון חוקרים
    ...ממליצים העולם וברחבי בטכניון

    לפרטים נוספים