חיפוש באתר
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

נשירת שיער

נשירת שיער

אהבתם? שתפו עם חבריכם

שאלה: שלום פרו` שטנפלד…
לחברתי יש שיער דק. מזה שנתיים היא לוקחת גלולות גינרה.
במהלך השנה האחרונה שיערה נעשה דליל(הקרקפת נראית לעין).
האם יש קשר בין סוג גלולה זה לדלילות השיער?ואם יש קשר אז האם לא עלולה להיות אפשרות של נשירה מוגברת בעקבות הפסקת הגלולות(לפי תיאורים של נשים באתר).
בגלולה יש אסטרוגן סינטטי האם זה לא אמור לשפר את מצב השיער?
אודה לתשובתך המהירה ופתרון יעיל לבעיה
המון תודה.
אלון

תשובה: הגלולות מוכרות בספרות כמחמירי בעיית הנשירה. הייתי מציע לחברתך לשקול את הפסקת נטילתם ולעבור לטיפול אחר. רק שקלו היטב באיזה טיפול אתם בוחרים יען כי רוב האפשרויות הן לא הכי טובות.

אהבתם? שתפו עם חבריכם

ראיתם משהו בכתבה שמעניין אתכם, רוצים מידע נוסף? רשמו את המייל שלכם כאן למטה או שלחו אלינו פנייה - לחצו כאן לפנייה

    בעצם פנייתך והרשמתך אלינו אתה מאשר בזאת כי אתה מסכים למדיניות הפרטיות שלנו ואתה מסכים לקבל מאיתנו דברי דואר כולל שיווק ופרסום. תמיד תוכל להסיר את עצמך מרשימת הדיוור או ע"י פנייה אלינו או ע"י על לחיצה על הקישור הסרה מרשימת הדיוור אשר נמצא בתחתית כל מייל שיישלח אליך. למדיניות פרטיות לחץ כאן. אם אינך מסכים אנא אל תירשם אלינו, תודה.

    No Comments

    Sorry, the comment form is closed at this time.

    INULIN

    בריאים לחיים המפתח
    ,ימים ולאריכות יותר
    ,לכולם ממליץ FDA
    ויצמן במכון חוקרים
    ...ממליצים העולם וברחבי בטכניון

    לפרטים נוספים