חיפוש באתר
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

נשירה בעקבות רואקוטן

נשירה בעקבות רואקוטן

אהבתם? שתפו עם חבריכם

שאלה: האם יש פתרון לנשירת שיער שהופיעה בעקבות לקיחת רואקטן?

תשובה: שלום
אם מדובר בחודשים ספורים לאחר גמן הטיפול התרופתי,הרי שיש עדין סיכוי סביר לשיפור ניכר-גם ללא כל טיפול נוסף. עם זאת אם אתה גבר ומגיע ממשפחה של מתקרחים ואתה מעל לגילאי ה20 המוקדמות-אולי כבר החלה נשירה מסוג אחר..ואז גם הטיפול כאן כמובן שונה.
בברכה
דר אודי בר

אהבתם? שתפו עם חבריכם

ראיתם משהו בכתבה שמעניין אתכם, רוצים מידע נוסף? רשמו את המייל שלכם כאן למטה או שלחו אלינו פנייה - לחצו כאן לפנייה

    בעצם פנייתך והרשמתך אלינו אתה מאשר בזאת כי אתה מסכים למדיניות הפרטיות שלנו ואתה מסכים לקבל מאיתנו דברי דואר כולל שיווק ופרסום. תמיד תוכל להסיר את עצמך מרשימת הדיוור או ע"י פנייה אלינו או ע"י על לחיצה על הקישור הסרה מרשימת הדיוור אשר נמצא בתחתית כל מייל שיישלח אליך. למדיניות פרטיות לחץ כאן. אם אינך מסכים אנא אל תירשם אלינו, תודה.

    No Comments

    Sorry, the comment form is closed at this time.

    INULIN

    בריאים לחיים המפתח
    ,ימים ולאריכות יותר
    ,לכולם ממליץ FDA
    ויצמן במכון חוקרים
    ...ממליצים העולם וברחבי בטכניון

    לפרטים נוספים