חיפוש באתר
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

כתמי עור

כתמי עור

אהבתם? שתפו עם חבריכם

שאלה: ד”ר אודי שלום
לפני כשלושה חודשים סיימתי טיפול ברואקוטן. בתקופת הטיפול חיטטתי במצח והתקלף לי העור ,
וכתוצאה מכך יש לי כתם כהה יותר במצח , שמסרב להתבהר.
האם זהו נזק בלתי הפיך בגלל השימוש ברואקוטן?
יש לי חוסר ביטחון בגלל עניין זה.יש פתרון כלשהו? תודה, שרון

תשובה: שרון שלום
יתכן וכתם זה יוותר זמן רב על מצחך כמו כן יתכן שיחמיר אפילו כעת עם בוא הקיץ. תוכלי להגיע למרפאתי להתאמת תכשיר טיפולי להבהרת כתמים.
בברכה
דר אודי בר

אהבתם? שתפו עם חבריכם

ראיתם משהו בכתבה שמעניין אתכם, רוצים מידע נוסף? רשמו את המייל שלכם כאן למטה או שלחו אלינו פנייה - לחצו כאן לפנייה

    בעצם פנייתך והרשמתך אלינו אתה מאשר בזאת כי אתה מסכים למדיניות הפרטיות שלנו ואתה מסכים לקבל מאיתנו דברי דואר כולל שיווק ופרסום. תמיד תוכל להסיר את עצמך מרשימת הדיוור או ע"י פנייה אלינו או ע"י על לחיצה על הקישור הסרה מרשימת הדיוור אשר נמצא בתחתית כל מייל שיישלח אליך. למדיניות פרטיות לחץ כאן. אם אינך מסכים אנא אל תירשם אלינו, תודה.

    No Comments

    Sorry, the comment form is closed at this time.

    INULIN

    בריאים לחיים המפתח
    ,ימים ולאריכות יותר
    ,לכולם ממליץ FDA
    ויצמן במכון חוקרים
    ...ממליצים העולם וברחבי בטכניון

    לפרטים נוספים