חיפוש באתר
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

כתמים כהים בפנים

כתמים כהים בפנים

אהבתם? שתפו עם חבריכם

שאלה: אני סובלת מכתמים כהים בפנים בעקבות שימוש בגלולות למניעת הריון, ברגע שנטלתי את הגלולה הפס הכהה הופיע באזור של השפם מתחת לאף ולא זז משם עד הרגע בו הפסקתי ליטול את הגלולה, התייעצות עם רופא נשים העלתה את האפשרות לנסות את כל סוגי הגלולות האפשריות בכדי “להעלות” על הגלולה שמתאימה לי מהבחינה הזו. הבעיתיות היא שניסוי של יותר מידי סוגי גלולות יכול להיות לא בריא ולא מועיל למערכת ההורמונלית בגוף
האם יש לך שיטה יותר טובה שבה אוכל גם להשתמש בגלולות וגם להיות בעלת גוון אחיד בפנים ללא פס כהה מתחת לאף
תודה

תשובה: התופעה שאת מתארת ידועה ומוכרת.פיגמנט כהה כזה מופיע גם בזמן הריון ולא רק על השפה העליונה.

הסרת עודף פיגמנט במצבים אלה בעייתית ועדיף להמנע מאשר לנסות ולטפל.

אהבתם? שתפו עם חבריכם

ראיתם משהו בכתבה שמעניין אתכם, רוצים מידע נוסף? רשמו את המייל שלכם כאן למטה או שלחו אלינו פנייה - לחצו כאן לפנייה

    בעצם פנייתך והרשמתך אלינו אתה מאשר בזאת כי אתה מסכים למדיניות הפרטיות שלנו ואתה מסכים לקבל מאיתנו דברי דואר כולל שיווק ופרסום. תמיד תוכל להסיר את עצמך מרשימת הדיוור או ע"י פנייה אלינו או ע"י על לחיצה על הקישור הסרה מרשימת הדיוור אשר נמצא בתחתית כל מייל שיישלח אליך. למדיניות פרטיות לחץ כאן. אם אינך מסכים אנא אל תירשם אלינו, תודה.

    No Comments

    Sorry, the comment form is closed at this time.

    INULIN

    בריאים לחיים המפתח
    ,ימים ולאריכות יותר
    ,לכולם ממליץ FDA
    ויצמן במכון חוקרים
    ...ממליצים העולם וברחבי בטכניון

    לפרטים נוספים