חיפוש באתר
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

התדרדרות בחשק המיני

התדרדרות בחשק המיני

אהבתם? שתפו עם חבריכם

שאלה: דר שלום..
אני בן 23 ולקחתי פרופסיה במשך חצי שנה מה שהשפיע על היכולת המינית (זקפה) ובצורה מאד מועטה על החשק לבסוף החלטתי שזה לא שווה והפסקתי לקחת אותה ומאז ההחשק המיני שלי התדרדרו ממשיך להדתרדר ואם מרמה של יכולת להגיע לפורקן והמשך האקט המיני כשאיבר המין עדיין קשיחמיני למצב שאין לי זקפה לפני אקט מיני …. עשיתי בדיקת טסטוסטרון והכל בסדר ואני כבר די נואש אשמח לפתרון כלשהו ואולי להמלצה על רופא באזור באר שבע תודה רבה..

תשובה: שלום אבישי,
בהיבט הפיזיולוגי כדאי שתתייעץ עם רופא כי אני פסיכוסקסולוג.
בהיבט הפסיכוסקסואלי – פגשתי כבר לא מעט `נפגעי פרופסיה` שפיתחו קשיי זיקפה שהפכו ל`חרדת ביצוע` ופגעו גם בתשוקה המינית. כדאי שתענה בפירוט על השאלון
http://sexuality.co.il/test.php
ואחזור אליך עם עצתי. בהצלחה!

אהבתם? שתפו עם חבריכם

ראיתם משהו בכתבה שמעניין אתכם, רוצים מידע נוסף? רשמו את המייל שלכם כאן למטה או שלחו אלינו פנייה - לחצו כאן לפנייה

    בעצם פנייתך והרשמתך אלינו אתה מאשר בזאת כי אתה מסכים למדיניות הפרטיות שלנו ואתה מסכים לקבל מאיתנו דברי דואר כולל שיווק ופרסום. תמיד תוכל להסיר את עצמך מרשימת הדיוור או ע"י פנייה אלינו או ע"י על לחיצה על הקישור הסרה מרשימת הדיוור אשר נמצא בתחתית כל מייל שיישלח אליך. למדיניות פרטיות לחץ כאן. אם אינך מסכים אנא אל תירשם אלינו, תודה.

    No Comments

    Sorry, the comment form is closed at this time.

    INULIN

    בריאים לחיים המפתח
    ,ימים ולאריכות יותר
    ,לכולם ממליץ FDA
    ויצמן במכון חוקרים
    ...ממליצים העולם וברחבי בטכניון

    לפרטים נוספים