חיפוש באתר
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

גלולות

גלולות

אהבתם? שתפו עם חבריכם

שאלה: שלום רב,
אני בת 28 ונוטלת מזה מספר שנים גלולות יסמין. אני מעונינת להפסיק ליטול גלולות (מסיבות שונות), אך הבעיה היא שכאשר אני מפסיק “יוצאים” לי פצעים בסנטר. האם יש איזשהם ויטמינים ו/או תוספי מזון שכדאי ליטול כדיי שלא יצאו פצעים?
תודה רבה

תשובה: שרית שלום
אמליץ על נטילה של אבץ פיקולינט וויטמין A. אם כי עליך לזכור כי חתכםן והופעת הפצעונים מעיד גם על העובדה כי עליך להחליף את שיגרת הטיפוח שלך או את האיפור שלך. זכרי,עם הפסקת גלולה העור הופך שומני יותר ,למספר חודשים לפחות.
בברכה
דר אודי בר

אהבתם? שתפו עם חבריכם

ראיתם משהו בכתבה שמעניין אתכם, רוצים מידע נוסף? רשמו את המייל שלכם כאן למטה או שלחו אלינו פנייה - לחצו כאן לפנייה

    בעצם פנייתך והרשמתך אלינו אתה מאשר בזאת כי אתה מסכים למדיניות הפרטיות שלנו ואתה מסכים לקבל מאיתנו דברי דואר כולל שיווק ופרסום. תמיד תוכל להסיר את עצמך מרשימת הדיוור או ע"י פנייה אלינו או ע"י על לחיצה על הקישור הסרה מרשימת הדיוור אשר נמצא בתחתית כל מייל שיישלח אליך. למדיניות פרטיות לחץ כאן. אם אינך מסכים אנא אל תירשם אלינו, תודה.

    No Comments

    Sorry, the comment form is closed at this time.

    INULIN

    בריאים לחיים המפתח
    ,ימים ולאריכות יותר
    ,לכולם ממליץ FDA
    ויצמן במכון חוקרים
    ...ממליצים העולם וברחבי בטכניון

    לפרטים נוספים